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Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing - Details
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Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing
Semester WS 2020/21
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 32
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre
Erster Termin Montag, 02.11.2020 08:15 - 08:15, Ort: (online)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird online/digital abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(online)
Montag, 02.11.2020 08:15
Mittwoch, 04.11.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 04.11.2020 18:15
Mittwoch, 11.11.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 11.11.2020 18:15
Mittwoch, 18.11.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 18.11.2020 18:15
Mittwoch, 25.11.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 25.11.2020 18:15
Mittwoch, 02.12.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 02.12.2020 18:15
Mittwoch, 09.12.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 09.12.2020 18:15
Mittwoch, 16.12.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 16.12.2020 18:15
Mittwoch, 23.12.2020 10:15 - 11:45
Mittwoch, 23.12.2020 18:15
Mittwoch, 13.01.2021 10:15 - 11:45
Mittwoch, 13.01.2021 18:15
Mittwoch, 20.01.2021 10:15 - 11:45
Mittwoch, 20.01.2021 18:15
Montag, 25.01.2021 16:15 - 17:45
Mittwoch, 27.01.2021 10:15 - 11:45
Mittwoch, 27.01.2021 18:15
Mittwoch, 03.02.2021 10:15 - 11:45
Mittwoch, 03.02.2021 18:15
Mittwoch, 10.02.2021, Mittwoch, 17.02.2021 10:15 - 11:45

Kommentar/Beschreibung

1. Introduction to services marketing
2. Empirical research in services marketing: Selected topics (e.g., experimentation)
3. Managing employees I: Importance of employees in service delivery
4. Managing employees II: Organizational-level determinants (e.g., service climate)
5. Managing employees III: Team-level determinants (e.g., leadership)
6. Managing employees IV: Employee-level determinants (e.g., emotional display & labor)
7. Managing employees V: Measuring employee performance
8. Managing customers I: Importance of customers in service delivery
9. Managing customers II: Integration of customers in service delivery
10. Managing customers III: Customer and organizational outcomes