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Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing - Details
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Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing
Semester WS 2019/20
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 11
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre
Erster Termin Mittwoch, 16.10.2019 08:15 - 11:30, Ort: (J 2105)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird online/digital abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(J 2105)
Mittwoch: 08:15 - 11:30, wöchentlich (15x)

Kommentar/Beschreibung

1. Introduction to services marketing
2. Experimentation in services marketing
3. Managing employees I: Importance of employees in service delivery
4. Managing employees II: Organizational-level determinants (e.g., service climate)
5. Managing employees III: Team-level determinants (e.g., leadership)
6. Managing employees IV: Employee-level determinants (e.g., emotional display & labor)
7. Managing employees V: Measuring employee performance
8. Managing customers I: Importance of customers in service delivery
9. Managing customers II: Integration of customers in service delivery
10. Managing customers III: Customer and organizational outcomes