Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing - Details
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Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.
Veranstaltungsname |
Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing |
Semester
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WS 2019/20 |
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden
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11 |
Heimat-Einrichtung |
Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
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Veranstaltungstyp |
Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre |
Erster Termin |
Mittwoch, 16.10.2019 08:15 - 11:30, Ort: (J 2105) |
Online/Digitale Veranstaltung |
Veranstaltung wird online/digital abgehalten. |
Hauptunterrichtssprache |
englisch |
- (J 2105)
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Mittwoch: 08:15 - 11:30, wöchentlich (15x)
1. Introduction to services marketing
2. Experimentation in services marketing
3. Managing employees I: Importance of employees in service delivery
4. Managing employees II: Organizational-level determinants (e.g., service climate)
5. Managing employees III: Team-level determinants (e.g., leadership)
6. Managing employees IV: Employee-level determinants (e.g., emotional display & labor)
7. Managing employees V: Measuring employee performance
8. Managing customers I: Importance of customers in service delivery
9. Managing customers II: Integration of customers in service delivery
10. Managing customers III: Customer and organizational outcomes