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Seminar: Services Marketing: Research (Master) - Details
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Lehrveranstaltung wird als Hybrid/gemischt abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Seminar: Services Marketing: Research (Master)
Semester SS 2022
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 3
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Seminar in der Kategorie Lehre
Erster Termin Donnerstag, 05.05.2022 14:00 - 17:15, Ort: (J 2101)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird als Hybrid/gemischt abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(J 2101)
Donnerstag, 05.05.2022, Donnerstag, 14.07.2022 14:00 - 17:15
(Zoom)
Donnerstag, 19.05.2022, Donnerstag, 02.06.2022, Donnerstag, 09.06.2022 14:00 - 17:15
Montag, 20.06.2022 12:15 - 15:30
Donnerstag, 07.07.2022 14:00 - 17:15

Kommentar/Beschreibung

In this course, students will realize a joint empirical research project. Students will develop a theoretical model including the development of hypotheses and conduct an experiment. The seminar includes the collection and analysis of empirical data and writing a research paper in teams.