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Vorlesung + Übung: Advanced Value Based Marketing - Details
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Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Vorlesung + Übung: Advanced Value Based Marketing
Semester SS 2019
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 5
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre
Erster Termin Mittwoch, 24.04.2019 08:15 - 11:30, Ort: (J1106)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird online/digital abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(J1106)
Mittwoch: 08:15 - 11:30, wöchentlich (11x)

Kommentar/Beschreibung

1. Introduction
2. Theories and concepts (e.g., brand knowledge, brand communities)
3. Brand strategies (e.g., brand identity, brand personality, brand elements, brand architecture, brand extension)
4. Brand performance (e.g., qualitative/quantitative measures, online data, brand valuation)
5. Case studies and brand analysis project