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Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing - Details
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Lehrveranstaltung wird in Präsenz abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing
Semester WS 2022/23
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 56
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre
Erster Termin Montag, 17.10.2022 08:15 - 08:15, Ort: (online)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird in Präsenz abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(online)
Montag: 08:15 - 08:15, wöchentlich (1x)
Mittwoch: 18:00 - 18:00, wöchentlich (11x)
Mittwoch, 25.01.2023 10:00 - 11:30
(J 2105)
Mittwoch: 08:15 - 11:30, wöchentlich (12x)

Kommentar/Beschreibung

- Introduction to services marketing
- Experimentation in services marketing
- Managing employees I: Importance of employees in service delivery
- Managing employees II: Organizational-level determinants (e.g., service climate)
- Managing employees III: Team-level determinants (e.g., leadership)
- Managing employees IV: Employee-level determinants (e.g., emotional display & labor)
- Managing employees V: Measuring employee performance
- Managing customers I: Importance of customers in service delivery
- Managing customers II: Integration of customers in service delivery
- Managing customers III: Customer and organizational outcomes