Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing - Details
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Lehrveranstaltung wird in Präsenz abgehalten.
Veranstaltungsname |
Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing |
Semester
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WS 2022/23 |
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden
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56 |
Heimat-Einrichtung |
Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
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Veranstaltungstyp |
Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre |
Erster Termin |
Montag, 17.10.2022 08:15 - 08:15, Ort: (online) |
Online/Digitale Veranstaltung |
Veranstaltung wird in Präsenz abgehalten. |
Hauptunterrichtssprache |
englisch |
- (online)
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Montag: 08:15 - 08:15, wöchentlich (1x)
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Mittwoch: 18:00 - 18:00, wöchentlich (11x)
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Mittwoch, 25.01.2023 10:00 - 11:30
- (J 2105)
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Mittwoch: 08:15 - 11:30, wöchentlich (12x)
- Introduction to services marketing
- Experimentation in services marketing
- Managing employees I: Importance of employees in service delivery
- Managing employees II: Organizational-level determinants (e.g., service climate)
- Managing employees III: Team-level determinants (e.g., leadership)
- Managing employees IV: Employee-level determinants (e.g., emotional display & labor)
- Managing employees V: Measuring employee performance
- Managing customers I: Importance of customers in service delivery
- Managing customers II: Integration of customers in service delivery
- Managing customers III: Customer and organizational outcomes