Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing - Details

Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing - Details

Sie sind nicht in Stud.IP angemeldet.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Vorlesung + Übung: Advanced Services Marketing
Semester WS 2024/25
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 41
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre
Nächster Termin Mittwoch, 04.12.2024 08:15 - 09:45
Veranstaltung findet in Präsenz statt / hat Präsenz-Bestandteile Ja
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

Keine Raumangabe
Mittwoch: 08:15 - 09:45, wöchentlich
Mittwoch: 10:15 - 11:30, wöchentlich

Modulzuordnungen

Kommentar/Beschreibung

- Introduction to services marketing
- Experimentation in services marketing
- Managing employees I: Importance of employees in service delivery
- Managing employees II: Organizational-level determinants (e.g., service climate)
- Managing employees III: Team-level determinants (e.g., leadership)
- Managing employees IV: Employee-level determinants (e.g., emotional display & labor)
- Managing employees V: Measuring employee performance
- Managing customers I: Importance of customers in service delivery
- Managing customers II: Integration of customers in service delivery
- Managing customers III: Customer and organizational outcomes