Digicampus
Vorlesung: New Media Marketing: Principles - Details
Sie sind nicht in Stud.IP angemeldet.
Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Vorlesung: New Media Marketing: Principles
Semester SS 2020
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 77
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Vorlesung in der Kategorie Lehre
Erster Termin Montag, 20.04.2020 17:30 - 19:00, Ort: (Upload of lecture slides)
Leistungsnachweis The question what form examinations can take is currently being clarified at all Bavarian universities. As soon as there are any news on this matter, they will be published in a central place.
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird online/digital abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(Upload of lecture slides)
Montag, 20.04.2020, Mittwoch, 13.05.2020, Mittwoch, 03.06.2020, Mittwoch, 24.06.2020 17:30 - 19:00

Kommentar/Beschreibung

1. Definition and relevance of new media;
2. Theoretical foundations (e.g., two-sided markets, social network theory);
3. Traditional online advertising;
4. Search engine marketing;
5. Mobile advertising;
6. Social media marketing;
7. E-commerce and omnichannel management.