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Seminar: Bachelorseminar Customer Relationship Management - Details

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Bachelorseminar Customer Relationship Management BS CRM

General information

Semester WS 2018/19
Home institute Prof. Dr. Hans Ulrich Buhl - Wirtschaftsinformatik, Informations- & Finanzmanagement
Courses type Seminar in category Teaching
Hauptunterrichtssprache deutsch
Literaturhinweise Alt R., Reinhold O., Social Customer Relationship Management (Social CRM), Application and Technology, Business & Information Systems Engineering, 54, 5, 2012, S. 281-286.
Gimpel H., Huber J., Sarikaya S., Customer Satisfaction in Digital Service Encounters: the Role of Media Richness, Social Presence, and Cultural Distance, Research Papers, 91, 2016, http://aisel.aisnet.org/ecis2016_rp/91.
Gneiser M., Value-Based CRM - The Interaction of the Triad of Marketing, Financial Management, and IT, Business & Information Systems Engineering, 2, 2, 2010, S. 95-103.
Günter B., Helm S. (Hrsg.), Kundenwert, Grundlagen – Innovative Konzepte – Praktische Umsetzung, Gabler Verlag, Wiesbaden, 2003.
Hippner H., Wilde K. D. (Hrsg.), Grundlagen des CRM – Konzepte und Gestaltung, Gabler Verlag, Wiesbaden, 2004.
Lemon K. L., Verhoef P. C., Understanding Customer Experience Throughout the Customer Journey, Journal of Marketing: AMA/MSI Special Issue, 80, 6, 2016, S. 69–96.
Mandviwalla M., Watson R., Generating Capital from Social Media, MIS Quarterly Executive, 13, 2, 2014, S.97-113.
Smith H. J., Dinev T., Xu H, Information Privacy Research: An Interdisciplinary Review, MIS Quarterly, 35, 4, 2011, S. 989-1015.
Miscellanea Bitte wenden Sie sich bei Fragen an studienfachberatung@fim-rc.de
Weitere Informationen finden Sie auf unserer Homepage: https://www.fim-rc.de/lehre/seminare/

Lecturers

Times

The course times are not decided yet.

Course location

unspecified

Fields of study

Comment/Description

- Data & Privacy
- Interaktion & Integration
- Social CRM
- Ethik & Nachhaltigkeit
- Customer Experience

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attendance

Current number of participants 6