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Seminar: New Media Marketing: Research (Master) - Details
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Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Seminar: New Media Marketing: Research (Master)
Semester WS 2018/19
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 1
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Seminar in der Kategorie Lehre
Erster Termin Freitag, 26.10.2018 08:15 - 11:30, Ort: (J1204)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird online/digital abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(J1204)
Freitag, 26.10.2018 08:15 - 11:30
Donnerstag, 08.11.2018 14:00 - 17:15
Freitag, 23.11.2018 08:15 - 11:30
Donnerstag, 20.12.2018, Donnerstag, 31.01.2019 14:00 - 17:15

Kommentar/Beschreibung

The rise of voice based technologies (e.g., Amazon Echo, Google Home) increases the importance of voice and speech in marketing communications. In this course, students will realize a joint empirical research project on the use of voice and speech in marketing communications and their impact on brand personality perceptions. Students will develop a theoretical model including the development of hypotheses and conduct a lab experiment. In the experiment, students will manipulate different parameters of voice and speech and examine their impact on brand personality perceptions using statistical data analysis methods.