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Seminar: Services Marketing: Research (Master) - Details
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Lehrveranstaltung wird als Hybrid/gemischt abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Seminar: Services Marketing: Research (Master)
Semester SS 2024
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 2
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Seminar in der Kategorie Lehre
Nächster Termin Donnerstag, 16.05.2024 14:00 - 17:15, Ort: (J1204)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird als Hybrid/gemischt abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(J1204)
Donnerstag: 14:00 - 17:15, wöchentlich (5x)
(if necessary)
Donnerstag: 14:00 - 17:15, wöchentlich (2x)
(Kickoff in J2101)
Donnerstag: 14:00 - 17:15, wöchentlich (1x)
(Final Presentation)
Donnerstag, 11.07.2024 08:15 - 11:30

Modulzuordnungen

Kommentar/Beschreibung

In this course, students will realize a joint empirical research project. Students will develop a theoretical model including the development of hypotheses and conduct an experiment. The seminar includes the collection and analysis of empirical data and writing a research paper in teams.