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Seminar: Services Marketing: Research (Master) - Details
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Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.

Allgemeine Informationen

Veranstaltungsname Seminar: Services Marketing: Research (Master)
Semester SS 2019
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden 0
Heimat-Einrichtung Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Veranstaltungstyp Seminar in der Kategorie Lehre
Erster Termin Dienstag, 30.04.2019 09:00 - 12:00, Ort: (J 2102)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird online/digital abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Räume und Zeiten

(J 2102)
Dienstag, 30.04.2019 09:00 - 12:00
Dienstag, 14.05.2019, Dienstag, 21.05.2019, Dienstag, 09.07.2019 10:00 - 13:00

Kommentar/Beschreibung

In this course, students will realize a joint empirical research project on the antecedents and outcomes of customer experiences. Students will develop a theoretical model including the development of hypotheses and conduct an online lab experiment. In the experiment, students will manipulate different antecedents of customer experiences. The seminar includes the collection and analysis of empirical data and writing a research paper in teams.