Current page:
Seminar: New Media Marketing: Research (Master) - Details

  • Detaillierte Informationen über die Veranstaltung werden angezeigt, wie z.B. die Veranstaltungsnummer, Zuordnungen, DozentInnen, TutorInnen etc. In den Detail-Informationen ist unter Aktionen das Eintragen in eine Veranstaltung möglich.

  • link-extern Further help
You are not logged in.

Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten. Online/Digitale Veranstaltung New Media Marketing: Research (Master)

General information

Semester WS 2019/20
Home institute Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
Courses type Seminar in category Teaching
First appointment Fri , 25.10.2019 09:00 - 12:00, Room: (J 1204)
Online/Digitale Veranstaltung Veranstaltung wird online/digital abgehalten.
Hauptunterrichtssprache englisch

Lecturers

Times

Appointments on Friday. 25.10. 09:00 - 12:00, Thursday. 07.11., Thursday. 14.11., Tuesday. 28.01. 14:00 - 17:00

Course location

(J 1204) Friday. 25.10. 09:00 - 12:00
(J 1207) Thursday. 07.11., Thursday. 14.11., Tuesday. 28.01. 14:00 - 17:00

Fields of study

Comment/Description

In this course, students will conduct a joint qualitative empirical project in an online context. Students will construct theories on relevant phenomena through a systematic gathering and analysis of online data and write research papers in teams.

admission settings

The course is part of admission "Anmeldung mit Passwort: New Media Marketing: Research (Master)".
Settings for unsubscribe:
  • Password required.

attendance

Current number of participants 8