Vorlesung + Übung: Advanced Value Based Marketing - Details
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Lehrveranstaltung wird online/digital abgehalten.
Veranstaltungsname |
Vorlesung + Übung: Advanced Value Based Marketing |
Semester
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SS 2019 |
Aktuelle Anzahl der Teilnehmenden
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5 |
Heimat-Einrichtung |
Prof. Dr. Michael Paul - Value Based Marketing
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Veranstaltungstyp |
Vorlesung + Übung in der Kategorie Lehre |
Erster Termin |
Mittwoch, 24.04.2019 08:15 - 11:30, Ort: (J1106) |
Online/Digitale Veranstaltung |
Veranstaltung wird online/digital abgehalten. |
Hauptunterrichtssprache |
englisch |
- (J1106)
-
Mittwoch: 08:15 - 11:30, wöchentlich (11x)
1. Introduction
2. Theories and concepts (e.g., brand knowledge, brand communities)
3. Brand strategies (e.g., brand identity, brand personality, brand elements, brand architecture, brand extension)
4. Brand performance (e.g., qualitative/quantitative measures, online data, brand valuation)
5. Case studies and brand analysis project