General information
Course name | Advanced seminar: Qualitative Research in Teaching English as a Foreign Language: Core Teaching Practices in Action |
Course number | 3.03 |
Semester | WS 2024/25 |
Current number of participants | 28 |
maximum number of participants | 20 |
Entries on waiting list | 20 |
Home institute | Didaktik des Englischen |
Courses type | Advanced seminar in category Teaching |
Next date | Monday, 27.01.2025 14:00 - 15:30 |
Participants | Dieser Kurs ist gut geeignet für Studierende der Lehrämter MS und RS. |
Pre-requisites | abgelegtes Basismodul + abgelegtes Aufbaumodul |
Learning organisation |
Dehaene, Stanislas (2010). Reading in the Brain. The New Science of How We Read. New York, NY: Penguin Books. Grabe, William & Stoller, Fredricka L. (2020). Teaching and Researching Reading (Applied Linguistics in Action, Third Edition). New York: Routledge. |
Performance record | Seminar paper |
Veranstaltung findet in Präsenz statt / hat Präsenz-Bestandteile | Yes |
Hauptunterrichtssprache | englisch |
Weitere Unterrichtssprache(n) | deutsch |